BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 14, 2009

Jumpa diari-diari lama

Kat Sungai Plus sama dengan Lan Botek
Semalam terjumpa diari lama yang masih elok tersimpan dalam beg berkunci. Rumah kampong dah reput dan nak di runtuhkan dan digantikan dengan rumah mesra rakyat. Jadi dalam sessi mengemaskan rumah dan menyelamatkan segala yang perlu terjumpa beg James Bond 007(dulu orang kampong panggil gitu le). Semua diari yang saya tulis masa dedulu tersimpan elok dalam beg tu. Seronoknya rasa.

Akan tetapi cabaran awalnya dah terlupa nombor kunci beg tu. Nombor asal 813 dah try tak mahunya. Cuba punya cuba akhirnya dapatlah saya membukanya dengan nombor( opss rahsia). Diari dari tahun 1982 hingga le ke sebelum kahwin. Lepas kahwin stop mendiari.
Punya le seronok baca balik kesah lelama. Kali ni kalau nak posting kesah rasanya boleh lengkap dengan tarikh sekali le, mustaid. Itu kelebihan berdiarikan.

Bahkan saya ada menyediakan diari khas kesah cinta saya dengan isteri saya dan ex girl friend saya. Saya telus tak usah risau, siap tunjuk kat isteri lagi. Selama ketelusan saya dihargai, tidak le isteri saya mengamuk, almaklumle orang perempuan biasa kan. Tapi ada yang berpendapat, dia tak sayang engkau kot.

No comments:

Lagu yang menyedarkan kita.

Labels

About Me